Imzo Logo

Wat is onze visie en waar maken wij het verschil?

1. Mobile first

Meer dan 80% van de gebruikers zoekt vastgoed op een smartphone of tablet. In de ontwikkeling van onze zoekertjesapplicatie zijn we vanuit dit standpunt vertrokken. Uw vastgoedzoekertje ziet er in eerste instantie perfect uit op (zeer) kleine schermen, maar vanzelfsprekend ook op grotere schermen.

2. The need for speed

Snelheid is een cruciale factor in een optimale mobiele ervaring. Onze software werd zo ontwikkeld dat wij met grote voorsprong de sneltse in de markt zijn. Google geeft ons een score van 92/100 voor mobiele apparaten en 100/100 voor desktopcomputers.

3. Locatie van de gebruiker

Indien de gebruiker geen specifieke zoekopdracht uitvoert, worden steeds de panden weergegeven die zich het dichtst bij de gebruiker bevinden. Sowieso een grotere zichtbaarheid gegarandeerd dus!

4. Artificiële intelligentie

Artificiële intelligentie is niet meer weg te denken in moderne applicaties. Wij maken gebruik van speciale technieken om de voorkeuren van gebruikers “te leren” en zo de juiste advertenties naar voor te brengen.

5. Native search

Ook voor het zoeken gebruiken wij een andere benadering. U dient geen verschillende velden in te vullen om te zoeken binnen ons aanbod. Zoek gewoon zoals u dat gewoon bent op uw favoriete zoekmachine.

6. Automatische vertalingen

Indien u een zoekertje toevoegt, heeft u de mogelijkheid om dit in meerdere talen te doen. Indien u dit niet doet, zal ons platform de inhoud automatisch vertalen. Handig niet?

7. Een helder overzicht

Hoe meer items men samen op een scherm brengt, hoe minder de gebruiker er ziet. Wij hebben gekozen voor een infinite scroll-systeem, zoals dat ook gebruikt wordt door Facebook. Zoekertjes worden 1 voor 1 weergegeven, waardoor elke advertentie gezien wordt.

8. Niet meer tonen

Met de functie “niet meer tonen”, te herkennen aan dit icoontje , kan u aanduiden dat u geen interesse heeft in dit vastgoed en zal het niet meer weergegeven worden in de zoekresultaten. Een functie die zorgt voor een veel aangenamere gebruikerservaring en een hogere efficiëntie.

9. Terug naar de zoekresultaten

Indien u van een detailpagina terugkeert naar de zoekresultaten, dan gaat u verder waar u gestopt was en begint u niet van vooraf aan.

10. Geen storende reclame

Nergens op onze zoekertjesite zal u recalme terugvinden voor andere producten of diensten. Gebruikers ervaren dit immers als zeer storend en het leidt de aandacht af van de essentie.

11. Andere handige functies:

  • Openingsuren. Wordt een pand aangeboden via een Makelaar, Notaris of andere professional, dan staan de openingsuren steeds in onze advertentie vermeld.
  • Autoscroll. Advertenties worden geladen naarmate u door het aanbod loopt. Geen gebruik meer van paginatieknoppen dus.
  • Detailnavigatie. U kan vanop een detailpagina naar het volgende (of vorige) item uit uw zoekopdracht gaan. Zo hoeft u niet telkens naar het overzicht terug te keren.
  • Sociale media. Deel uw advertentie met één enkele klik op Facebook of Twitter. Stuur advertenties éénvoudig door naar een vriend via e-mail of Whatsapp.
  • Toon op kaart. Bekijk het pand op een kaart, per satelietfoto of via Streetview.
  • Full screen mode. Bekijk foto's op het volledige scherm voor een beter overzicht.
  • Video. Voeg een video toe aan uw advertentie.
  • Virtueel bezoek. Voeg een virtueel bezoek (3D-tour) toe aan uw advertentie.
  • Favorieten. Bouw een persoonlijk overzicht op, aan de hand van favorieten.
  • Likes. Advertenties met een hoger aantal likes, komen hoger in de zoekresultaten te staan.
Vastgoedprofessional? Klik hier voor meer info.